Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-02-24, 17:02   #1

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4116

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V75 Axevalla 26 feb

V75 på Axevalla mellan Skara och Skövde. Några av höjdarna i kuskligan är ej med (Björn och Örjan) Då får de andra i toppen (Erik och Ulf) hugga efter bitarna.

Här en första liten utgångsidé som jag bygger på när jag får kloka kommentarer.

Avd 1:
9 Unico Broline har lysande form och bakspår på Axevalla i ett voltlopp behöver inte vara fel.

Avd 2:
Ynglingslopp, voltstart från två fållor. Omstarter och ston, Håhå jaja. Marc Elias sticker ut som veteran i gänget och 14 Kattis J Boko har 1-2-1 i år.

Avd 3:
Discon lockar mig inte så mycket men däremot är 8 Chapuy en rolig spikidé. Friskusen Åke laddar och gör en äkta Linblommare ända in i mål.

Avd 4:
5 Versace Broline är mitt förstastreck här. Men 11 Rally Gunnar ser hungrig ut. Jänkarvagn nu.

Avd 5:
Erik o Ulf. 1 Rocket Boy och 7 Solkattens Eros är mina första streck.

Avd 6:
Stökigt vildavästernstolopp. Många här. 4 Hattusa med Ulf och 14 Zante Grif med Erik blir förstastrecken. Kanske Crebas, Ingves och Flemming oxå.

Avd 7:

Lås på Ulf och Erik.

Senast redigerad av bosseguldheden den 2022-02-24 klockan 17:04.
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-25, 10:55   #2

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39611
Standard

Hazard Boko struken. Nu blir det ännu enklare för Disco. Tur att jag lirade en trippel (Oddset) redan igår hos SvS med Disco som vinnare.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-25, 11:30   #3

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4116

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ett hack ner bakom vingen för Chapuy oxå.
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-25, 11:40   #4

Reg.datum: sep 2021
Sharp$: 2090
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Ett hack ner bakom vingen för Chapuy oxå.
Det känns något osannolikt att Chapuy skall lugga spets av både Disco, Remarkable Feet och Västerboonthenews? Riktiga startraketer alla tre.
Gammal 2022-02-25, 11:58   #5

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18044
Standard

Visst ser det ganska favoritbetonat imorgon ? Svårt att hitta troliga stänkare under 10%.
Några långskott.
6 Dats So Cool 5%. Tar nog piken men en felfri Four Guys och formtoppade Unico blir nog närgångna på långa upploppet.
9 Don’t Be Shy 6%. Johan S satte ditt stänkaren Mahara Ghuta på Åby igår och har nog lite smygform på sina fina märrar. Men spår 2 i volt och 14 motståndare är tuffa papper.
Välstammade 12 Global Bodyguard 9% känns väl bortlottad och måste ha flyt och överpace. Men duger gott i klassen.
5 Boke Palema 7% gör debut för Crebas på hemmabanan. Risk för tappstart men hästen är segstark och går alltid bra till slut.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-25, 12:00   #6

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Visst ser det ganska favoritbetonat imorgon ? Svårt att hitta troliga stänkare under 10%.
Några långskott.
6 Dats So Cool 5%. Tar nog piken men en felfri Four Guys och formtoppade Unico blir nog närgångna på långa upploppet.
9 Don’t Be Shy 6%. Johan S satte ditt stänkaren Mahara Ghuta på Åby igår och har nog lite smygform på sina fina märrar. Men spår 2 i volt och 14 motståndare är tuffa papper.
Välstammade 12 Global Bodyguard 9% känns väl bortlottad och måste ha flyt och överpace. Men duger gott i klassen.
5 Boke Palema 7% gör debut för Crebas på hemmabanan. Risk för tappstart men hästen är segstark och går alltid bra till slut.
Jag tror att det kan skrälla i lopp 2, 5 och/eller 6.
Gammal 2022-02-25, 12:45   #7

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18044
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag tror att det kan skrälla i lopp 2, 5 och/eller 6.
Ja 15 hästars stolopp med två volter varav ett Lärlingslopp är väl som upplagt för lite oväntade händelser. Och Klass 2 är ju en klassisk skräll historia. Men även i dessa lopp bedömer jag minst 50% av hästarna är mer eller mindre chanslösa.

God tur med skrälletandet Shooter.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-25, 13:57   #8

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Ja 15 hästars stolopp med två volter varav ett Lärlingslopp är väl som upplagt för lite oväntade händelser. Och Klass 2 är ju en klassisk skräll historia. Men även i dessa lopp bedömer jag minst 50% av hästarna är mer eller mindre chanslösa.

God tur med skrälletandet Shooter.
Tack detsamma! Ser ut som en rätt kul omgång.
Gammal 2022-02-25, 14:08   #9

solkustens avatar

Reg.datum: jun 2016
Sharp$: 2917
Standard

Tidiga attraktionen förutom själva jackpoten är att Disco 2022 inte håller undan i liknande lopp på Axevalla mer än 50/50
solkusten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-25, 14:33   #10

Reg.datum: sep 2021
Sharp$: 2090
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av solkusten Visa inlägg
Tidiga attraktionen förutom själva jackpoten är att Disco 2022 inte håller undan i liknande lopp på Axevalla mer än 50/50
Jag brukar spela emot Disco Volante, men om han inte vinner detta loppet så kommer han aldrig vinna på V75 igen. Uselt motstånd, kort distans och innerspår. Men jag kommer nog gardera honom ändå om han blir alltför stor favorit.
Gammal 2022-02-25, 15:13   #11

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 52686
Standard

Daniel Berglund V75 Axevalla på Service Plays
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-25, 16:20   #12

solkustens avatar

Reg.datum: jun 2016
Sharp$: 2917
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galten Visa inlägg
Jag brukar spela emot Disco Volante, men om han inte vinner detta loppet så kommer han aldrig vinna på V75 igen. Uselt motstånd, kort distans och innerspår. Men jag kommer nog gardera honom ändå om han blir alltför stor favorit.
Ulf Ohlsson kan konsten att packa, men här är fältet mindre -- och upploppet längre. Om någon har sin dag så kan kepsen komma att betyda en hel del här, och den känns klart mogen att testa emot till 70%
solkusten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-25, 16:48   #13

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 4308
Standard

Jag har tagit morgondagens spel kassa och skickat till Ukraina. Gör gärna så ni oxå. Iaf en del av den. Troligen kan jag inte hålla mig fullt ut så det kanske blir ett litet för typ 100:-
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Executive (+5)
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-25, 18:34   #14

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 3275
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Daniel Berglund V75 Axevalla på Service Plays
Går inte att finna där
Yankee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat